Bir Kış Günü

by 21:27 12 YORUM

12 yorum:

  1. Teşekkür ederim, yine bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. wow -amazing photos
    Glad to be your 100th follower
    Have a great day!

    YanıtlaSil
  3. Thank you lady. I am glad too. You're welcome my 100th follower. See you again.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel. Kar romantizmi mi bilmem ama güzel:)

    YanıtlaSil
  5. benim güzel buluşum ondan mı bilmiyorum demek istemiştim, çünkü Kayseri'de okurken kardan nefret ederdim:)

    YanıtlaSil
  6. Bunu görmemişim. Sahinden çok güzelmiş. Soğuk ama, yinede sıcağın verdiğin yorgunluğa tercih ederim karlı ortamı galiba. Çok güzel fotoğrafmış. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aze. Şimdi olsa daha güzel çekebilirdim. :)

      Sil
    2. Kışa aynı yeri gidelim çekelim:)

      Sil